Op naar huis! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lisanne en Charlotte - WaarBenJij.nu Op naar huis! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Lisanne en Charlotte - WaarBenJij.nu

Op naar huis!

Door: L&C

Blijf op de hoogte en volg Lisanne en Charlotte

18 Januari 2014 | Zambia, Lusaka

Aan ons grote Zambia avontuur is een einde gekomen! Vanavond vliegen we om 21:40uur (Zambiaanse tijd) naar Dubai. Daar kunnen we 2 uur chillen (met WIFI) oliesjeiks spotten en smoothies drinken en daarna vliegen we verder naar Dusseldorf. Hier staat (hopelijk) onze familie klaar om ons op te halen!
Vanochtend zijn we naar Kabwata Cultural Village geweest (echt een aanrader!) om onze laatste kwacha's uit te geven aan leuke souvenirs. Onze koffers zitten inmiddels alweer aardig vol, maar zijn vast lichter dan 30kg... We hebben een hele leuke tijd gehad in Zambia en hopen dat jullie onze blog leuk vonden om te lezen! Bedankt voor de leuke reacties op onze verhalen!

Liefs van Lisanne en Charlotte

• 18 Januari 2014 - 16:34

Loes:

Lieve Lisanne en Charlotte,
    Jullie blog was fantastisch om te lezen, bedankt voor het delen van jullie leerzame ervaringen.
    Tot gauw! Liefs, Loes

Lisanne en Charlotte

Wij zijn Lisanne en Charlotte en zijn vierdejaars verloskundestudenten aan de academie in Groningen. In december/januari zullen wij voor 5 weken naar Zambia vertrekken.

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 2034